IV Jornades Culturals de la Fundació Família Costa i Costa.

La Fundació Família Costa i Costa de Pedreguer anuncia les IV Jornades Culturals 2024

La Fundació Família Costa i Costa de Pedreguer es complau en anunciar la celebració de les IV Jornades Culturals, que tindran lloc del 4 al 28 de setembre de 2024. Aquest esdeveniment anual ofereix una variada programació d'activitats culturals i artístiques, amb l'objectiu de destacar la riquesa cultural de la comarca de la Marina Alta, reforçar els vincles amb el País Valencià i promoure la unitat de la nostra llengua.

Programació detallada de les IV Jornades Culturals:

Dimecres, 4 de setembre de 2024, a la Fundació Família Costa i Costa a les 19h

• Presentació del Llibre: "Arrelats. Famílies Valencianes amb Història" L'autor Juli Capilla presentarà la seva obra, una exploració de les arrels i la identitat de famílies valencianes amb una rica història cultural. Aquesta presentació oferirà als assistents una visió profunda sobre el contingut del llibre i les històries que es relaten.
  • Recital Dramatitzat: "La Argentinita. Una Maleta Llena de Lorca" Aquest recital, protagonitzat per l'actriu Fuensanta López i el pianista Josep Vidal, combina dramatització i música per retre homenatge a la figura del poeta Federico García Lorca i a la seva profunda amistat amb Encarnación López Júlvez, coneguda artísticament com La Argentinita.

Dijous, 5 de setembre de 2024, a la Fundació Família Costa i Costa a les 19h

• Show Cooking amb Miquel Ruiz: "El Baret de Miquel" El reconegut xef Miquel Ruiz oferirà una demostració culinària en la qual presentarà algunes de les seves creacions més destacades. Els assistents tindran l'oportunitat d'aprendre tècniques culinàries innovadores i assaborir plats exquisits.
  • Concert de Música Electrònica amb Piano i Viola, per Aluet. Aluet presentarà "Sturm", un concert que combina música electrònica amb piano i viola. Aquesta actuació promet ser una experiència sonora única, on la fusió de gèneres crearà una atmosfera captivadora.

Divendres, 6 de setembre de 2024, a l’Espai Cultural La Pista a les 19h

• Contacontes: "La Por També Té Por" Sarima Tacos narrarà aquest contacontes adreçat a un públic familiar. La història aborda temes de superació de la por, amb una narrativa que captivarà tant grans com petits.
  • Espectacle de Titelles: "Allò que ens Uneix" de Títeres La Matallina de l'Escalante Centre d’Arts Escèniques presentarà aquest espectacle de titelles que explora els vincles i la comunitat. Els titelles prenen vida per transmetre un missatge profund i reflexiu sobre la connexió humana.

Dissabte, 7 de setembre de 2024, a la Fundació Família Costa i Costa a les 19h

• Presentació del Llibre: "Mai no s’acaba de tornar" L'autora Matilde Gordero, acompanyada de l'editora Núria Sendra, presentarà aquest llibre que tracta sobre el retorn i la recerca de la pròpia identitat. Els assistents podran conèixer de primera mà les motivacions darrere de l'obra.
  • Teatre: "Banc’s" Aquesta comèdia, interpretada per Jero Contel i Mathias Villalba, promet una vesprada de rialles i entreteniment. La representació aborda temes quotidians amb humor i enginy, oferint una perspectiva còmica de les situacions de la vida diària.

Diumenge, 8 de setembre de 2024, a la Capella del Calvari a les 19h

• Concert de Guitarra Clàssica per Siro Gabriel Ozán El guitarrista Siro Gabriel Ozán oferirà un concert a la capella, interpretant una selecció de peces que posaran de manifest la seva destresa i sensibilitat musical.
  • Concert: Ona Nua, presentant "Mística" Ona Nua presentarà el seu àlbum "Mística", una actuació que fusiona elements de la música tradicional i contemporània per crear una experiència musical espiritual i introspectiva.

Dissabte, 14 de setembre de 2024, a la Plaça de l’Amistat a les 19h

• Concert de Rock amb la col·laboració del Pub Quatre Estacions
    • Marjal (des de València)
    • Ferretería Rosario (des de la Marina Alta)

Aquest concert de rock garantirà una vesprada plena d'energia i música vibrant, amb la participació de dues bandes destacades que aportaran els seus sons únics a la plaça.

Dissabte, 28 de setembre de 2024, a l’Espai Cultural La Pista a les 19h

• Concert: Marta Shanti, presentant "La Música que Ens Arrela" Marta Shanti, des del Vallès Oriental, presentarà el seu àlbum que explora la connexió entre la música i les arrels culturals.
  • Concert: Últim Cavall, presentant "Un Altre Primer Cop" Últim Cavall, des del Garraf, tancarà les jornades amb la seva actuació que combina melodies evocadores i lletres introspectives.